Velkommen til min Blogg. Den kommer til å handle om min hobby Scrapping.

Min hobby i papir.

Har nå drevet med kortlaging i 1 år. Men hele sommeren og høsten har det ikke blitt noe. Da har det vært hage og uteliv som har blitt prioritert.

tirsdag 12. januar 2010

Gratulasjonskort


Kortet er laget med en lomme formet som en trekant. Har sydd rundt den med håndsting. Det lille gratulasjonskortet kan da legges i lommen eller noe annet søtt. Mønsterarkene er fra Maja Design. Stempler og pynt fra Kreativ Hobby. Olivenfarget-silkebånd, organza og sommerfugl fra Singer Sysenter. Det var gøy og lage dette kortet og jeg ble fornøyd selv med resultatet.



10 kommentarer:

  1. såååå nydeligt kort med mange søde detaljer, lækre farver du har brugt, så sød sommerfugl

    SvarSlett
  2. Så stilig med en lommen forran! Og sommerfugelen var kjempe lekker!

    Takk for at du deltar!

    Klem Carina

    SvarSlett
  3. Stilig kort!!! Nydlig pyntet også. Sommerfuglen var ordentlig flott, samme var blomstene, båndet og papir!
    Klem,

    SvarSlett
  4. super flot.vild med det hele

    1000000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

    SvarSlett
  5. Å så genial måte å løse skissen på da! :)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapekammeret.

    Klem Agnete, Kammerpike

    SvarSlett
  6. Flott kort i flotte friske farger :-)Mange flotte detaljer her :-)

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget her :-) Ser at det er laget i januar, så det kan dessverre ikke være med i trekningen, vi godtar kun nye kort. Morsomt at det stemte så godt med skissen vår, selv om det ble laget før :-) Håper vi ser deg igjen senere!
    Klem Guro på vegne av Scrappekammeret.

    SvarSlett
  8. hei
    Flott kort du har laget her, og så flott blogg du har.
    Likte løsninga på skissa de. Ser ikke ut som arbeidet til en nybegynner legger meg som følger slik at jeg kommer tilbake.
    Takk for at du deltar, linda W fra scrappekammeret

    SvarSlett
  9. Heihei..så flott kort.Er du nybegynner?Det hadde eg aldri trodd!Ta gjerne en titt på bloggen min å bli gjerne me i give awayen:)
    ha en flott ettermiddag videre.
    Lill

    SvarSlett